Reklamačný protokol
Reklamačný protokol č.: ........................................../vyplní predávajúci/
Predávajúci: Zuzana Sekeľová., Vislava 30, 09021 Vislava , IČO: 56920610 Email: svistovo.eshop@gmail.com
a)Kupujúci:...................................................................................................................................................................... b ) R e k l a m o v a n ý produkt:.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... c)Doklad o kúpe č.:..............................
d)Dátum zakúpenia produktu:........................................................................................
e)Dátum uplatnenia reklamácie:.........................................................................................................................................................
f ) Reklamovanévady ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Poučenie pre spotrebiteľa :Uvedené v Reklamačnom poriadku bod 27.
g)Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na: □ riadne ,včas a bezplatne odstránenie vady , □ výmena produktu, □ výmena súčasti produktu, □ výmena vadného produktu za bezvadný, □ zrušenie kúpnej zmluvy, □ primeraná zľava z ceny produktu. / spotrebiteľ označí jednu z uvedených možnosti/ h)Určenie spôsobu vybavenia reklamácie predávajúcim: □ ihneď □ do 3 pracovných dní/jedná sa o zložitý prípad/,□ najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie/vyžaduje sa zložité technické zhodnotenie výrobku/
i)Vybavenie reklamácie: □ ihneď, □ reklamácia bude vybavená dňa:............................... Kupujúci:............................................... Predávajúci:.............................................
/podpisy len v prípade uplatnenia reklamácie poštou/
j)Spôsob vybavenia reklamácie:
k)*Reklamácia uznaná: □ bezplatne odstránenie vady –oprava, □ výmena produktu, □ výmena súčasti produktu, □ výmena vadného produktu za bezvadný ,□ zrušenie kúpnej zmluvy, primeraná zľava z ceny produktu..........% v hodnote...........eur, □ písomná výzva na prevzatie plnenia dňa....................
l)*Reklamácia zamietnutá, dôvody :.............................................................................................................................................. .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. Dátum vybavenia reklamácie:....................................................
Predávajúci:............................................. Kupujúci:...............................................
/podpisy len v prípade vybavovania reklamácie poštou/
Identifikácia osoby na odborné posúdenie výrobku:
/reklamácia uplatnená po 12 mesiacoch od kúpy výrobku, zamietnutá/
* Nehodiace sa prečiarknite.
Spotrebiteľ vyplní protokol v bodoch a), b), c), d), e), f), g) a elektronickou poštou pošle , alebo iným spôsobom doručí spolu s reklamovaným produktom predávajúcemu.