Reklamačný protokol

Reklamačný protokol č.: ........................................../vyplní predávajúci/

 

Predávajúci: Zuzana Sekeľová., Vislava 30, 09021 Vislava , IČO: 56920610 Email: svistovo.eshop@gmail.com

 

a)Kupujúci:...................................................................................................................................................................... b ) R e k l a m o v a n ý produkt:.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... c)Doklad o kúpe č.:..............................

d)Dátum zakúpenia produktu:........................................................................................

e)Dátum uplatnenia reklamácie:.........................................................................................................................................................

 f ) Reklamovanévady ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Poučenie pre spotrebiteľa :Uvedené v Reklamačnom poriadku bod 27.

 

g)Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na: riadne ,včas a bezplatne odstránenie vady , výmena produktu, výmena súčasti produktu, výmena vadného produktu za bezvadný, zrušenie kúpnej zmluvy, primeraná zľava z ceny produktu. / spotrebiteľ označí jednu z uvedených možnosti/ h)Určenie spôsobu vybavenia reklamácie predávajúcim: ihneď do 3 pracovných dní/jedná sa o zložitý prípad/, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie/vyžaduje sa zložité technické zhodnotenie výrobku/

 

i)Vybavenie reklamácie: ihneď, reklamácia bude vybavená dňa:............................... Kupujúci:............................................... Predávajúci:.............................................

/podpisy len v prípade uplatnenia reklamácie poštou/

j)Spôsob vybavenia reklamácie:

k)*Reklamácia uznaná: bezplatne odstránenie vady –oprava, výmena produktu, výmena súčasti produktu, výmena vadného produktu za bezvadný , zrušenie kúpnej zmluvy, primeraná zľava z ceny produktu..........% v hodnote...........eur, písomná výzva na prevzatie plnenia dňa....................

l)*Reklamácia zamietnutá, dôvody :.............................................................................................................................................. .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. Dátum vybavenia reklamácie:....................................................

Predávajúci:............................................. Kupujúci:...............................................

 /podpisy len v prípade vybavovania reklamácie poštou/

Identifikácia osoby na odborné posúdenie výrobku:

/reklamácia uplatnená po 12 mesiacoch od kúpy výrobku, zamietnutá/

* Nehodiace sa prečiarknite.

 Spotrebiteľ vyplní protokol v bodoch a), b), c), d), e), f), g) a elektronickou poštou pošle , alebo iným spôsobom doručí spolu s reklamovaným produktom predávajúcemu.